Free PicturesFree Pictures

Τετάρτη 4 Αυγούστου 2010

ΟΡΓΑΣΜΟΙ...

1. Γεωγραφικός: Εδώ! Εδώ! Ή Εκεί! Εκεί!

2. Θρησκευτικός:
Θεέ μου!!!

3. Αυτοκτονίας:
Πεθαίνω!!!!!!

4. Δολοφονίας:
Αν σταματήσεις σε σκότωσα!!!

5. Θετικός:
Ναι! Ναι! Ναι! Ναι! Ναι!

6. Αρνητικός:
Όχι! Όχι! Όχι! Όχι! Όχι!

7. Στιγμιαίος:
Τώρα! τώρα! τώρα!

8. Επίπονος:
Ωχχχ! αχχχχχχ! Ωχχχ!

9. Οργασμός του τρόπου 1:
Πιο γρήγορα! Πιο γρήγορα!

10. Οργασμός του τρόπου 2
: Πιο δυνατά! Πιο δυνατά!

11. Επεξηγηματικός:
Έτσι! Έτσι! Έτσι!

12. Επιβεβαιωτικός:
Αυτό είναι! Αυτό είναι!

13. Μαραθώνιος:
Φτάνω!! Φτάνω!!

14. Τελειωτικός:
Τελειώνω!! Τελειώνω!!

15. Οργασμός της αγελάδας:
Μμμμμμμμμμμμμμμμμμμ

16. Οργασμός της πάπιας:
Α-παπα παπα-παπα!!

17. Οιδιπόδειος:
Τι σου κάνω, μάνα μου!

18. Πατρικός:
Παιδί μου!!!

19. Ο οργασμός του μαμάκια:
Μάνα μου, ώχου, μάνα μου!!

20. Ο οργασμός του ανοιχτοχέρη:
Πάρτα!!!

21. Ο οργασμός της Νατάσας:
Αχ Κώστα-Κώστα

22. Ο οργασμός του κάμπινγκ:
...( για να μην σ’ ακούσουν από τις διπλανές σκηνές )

23. Οργασμός παντρεμένων:
Το ταβάνι θέλει βάψιμο Κώστααα!

24. Οργασμός της μοδίστρας:
Σκίσε με!

25. Οργασμός του πλεονέκτη:
Κι άλλο!! Κι άλλο!!

26. Οργασμός της θρησκευόμενης:
?η-Γιώργη μου!! Καβαλάρη μου!!!

27.Οργασμός του γιατρού:
Πάρτα, μωρή άρρωστη!!

28. Οργασμός της βρεφονηπιοκόμου:
Μωράκι μου...Μωράκι μου!!

29. Οργασμός του ανασφαλή:
Σ’ αρέσει; Ε; Σ’ αρέσει;

30. Οργασμός του περίεργου:
Τι σου κάνω; Πες, τι σου κάνω;

31. Οργασμός της ψυχρής:
Λιώνω!!!

32. Οργασμός της ψεύτρας:
Τελείωσες καρδούλα μου; Αχ, αχ κι εγώ

33. Οργασμός του ψυχιάτρου:
Με τρελαίνεις!!

34. Οργασμός του G.P.S.:
Πιο πάνω.πιο πάνω.πιο δεξιά.Εκεί, εκεί ανάμεσα!!

35. Οργασμός της ανοργασμικής:
Τελείωσες; Μπορούμε τώρα να συζητήσουμε λίγο σοβαρά για τη σχέση μας;

36. Βλάχικος οργασμός:
Οη,Οη, μάνα μ’!!!

37. Κρητικός οργασμός:
Ωφού !!Ίντα μου κάνεις και με κουζουλαίνεις.

38. Της παρθένας:
Μη! Μη! Μη!

Δεν υπάρχουν σχόλια: